14 Temmuz 2015 Salı

Film/Haber: Suicide Squad'ın Comic-Con Fragmanı Yayınlandı !!!



Comic-Con’dan sonra Suicide Squad’ın düşük kaliteli halde fragmanı sızdırılmıştı. Bunun ardından DC fragmanı yüksek kaliteli halde (beklenenden erken bir şekilde) yayınladı (ya da zorunda kaldı da diyebiliriz). Fragmanda filmden beklediğim hava vardı ve bunun yanında tüm kötü karakterlerimiz de fragmanda. Bence çok iyi olmuş fragman, filmi heyecanla bekliyorum.



Ayrıca bu fragmanı izlememle de beraber Jared Leto’nun ne kadar iyi bir seçim olduğunu daha iyi anladım. Daha önceki yazılarımda Jared Leto’nun Joker olarak yayınlanan ilk resmini ve Joker’ın son haline dönüşümünü paylaşmıştım, iki habere de tıklayarak ulaşabilirsiniz. 


Joker dışında en çok merak ettiğim karakter ise Margot Robbie’nin canlandırdığı Harley Quinn’di, onun birkaç fotoğrafı da setten sızdırılmıştı ama çok da iyi bir fikir edinememiştik. Fragmanda gördüğüm kadarıyla Margot Robbie de Jared Leto da gerçekten çok çok iyi olmuşlar. Hatta bence filmin asıl yıldızı Joker değil de Harley Quinn bile olabilir, bekleyip göreceğiz artık.


Filmin müthiş kadrosu ise şöyle: Jared Leto, Margot Robbie, Will Smith, Viola Davis, Jai Courney, Joel Kinnaman, Scott Eastwood, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Cara Delevingne ve daha birçoğu.


Üstteki fotoğraf ise daha önce paylaşılmış olan ve neredeyse tüm ‘’Squad’’ın bulunduğu fotoğraf. Onu daha önce paylaşmamıştım, şimdi paylaşayım dedim. Gördüğünüz gibi fotoğraftaki tek eksik Joker. İşte fragman da altta.



Son olarak bunu da söylemeden geçmeyeyim ; umarım Marvel da DC’nin yaptığını sızdırılmış Deadpool fragmanı için yapar. Suicide Squad fragmanının sızdırılmış halini görene kadar yüksek kaliteli hali çıkmıştı ama Deadpool’unki hala yok. Onu düşük kalitede izlemek zorunda kaldım ve bence o daha da muhteşem bir fragman olmuş. Zaten bu yıl Comic-Con’da en çok konuşulan fragman da Deadpool’unki olmuş sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder