25 Eylül 2015 Cuma

Film/Haber: Sam Smith'in Bond Şarkısı Yayınlandı!


Beklenen gün geldi! Spectre’nin merakla beklediğim tema şarkısı yayınlandı. Daha önce yeni Bond şarkısını ile ilgili yapılan açıklamayı paylaşmıştım. Sam Smith’in bestelediği şarkı 25 Eylül’de çıkacaktı ve o gün geldi sonunda.
Daha önce “Bu kariyerimin en önemli anlarından biri” diyen Sam Smith, Writing’s on the Wall isimli bu şarkıyı filmin senaryosunu okuduktan sonra sadece 20 dakikada yazdığını ve çok sevdiğini de söylemişti. Bu şarkının yapımında Grammy ödüllü Jimmy Napes’le çalıştığını da belirten Smith, filmin yapımcısı Barbara Broccoli ve yönetmeni Sam Mendes’in de şarkıyı sevdiğini ifade etmişti.

Önceki yazılarımda da sıkça belirttiğim gibi Adele’in Skyfall’u bence en iyi Bond şarkısıydı, en azından benim en sevdiğimdi diyebilirim. Skyfall’la beraber çıta çok yükselmişti. Biraz da bu yüzden yeni şarkıyı çok merak ediyordum. Şarkı klasik bir Bond şarkısı olmuş bence. Orkestra ve piyanonun yarattığı melodi gerçekten çok güzeldi. Ama şarkı beklediğimden daha sade ve yavaştı diyebilirim. Bu yüzden şarkıyı ilk dinlediğimde biraz karışık düşüncelerim vardı. Sevdim mi sevmedim mi karar verememiştim ancak dinledikçe daha çok sevmeye başlıyorum sanırım. Sonuç olarak şarkıyı sevdiğimi söylemeliyim. Bu arada Skyfall’u ilk dinlediğimde de aynen böyle hissetmiştim ancak sonra onu da çok sevdim. Sanırım bu şarkı da öyle olacak.


Twitter’dan gördüğüm kadarıyla Writing’s on the Wall’u çok seven de var, hiç sevmeyen de. Writing’s on the Wall’la ilgili her ne kadar karışık düşünceler olsa da şarkı birçok ülkede listelerde 1 numaraya yükseldi ve 1 numaraya ulaşmayı başaran ilk Bond şarkısı oldu. Adele’in Oscar, Grammy ve Altın Küre ödüllü Skyfall’u bile 1 numaraya yükselememiş, ancak 2 numaraya kadar çıkabilmişti. Daha fazla uzatmayayım. Şarkıyı Spotify’dan dinleyebilirsiniz ama ben aşağıya da ekledim tabii ki. Bakalım siz de beğenecek misiniz? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder