21 Ekim 2015 Çarşamba

Film/Haber: Star Wars: The Force Awakens'ten Harika Bir Fragman Geldi!!


Artık vizyona girmesine sayılı gün kalan Star Wars: The Force Awakens’ten iki gün önce müthiş bir resmi afiş, dün de müthiş bir fragman geldi. Yukarıda gördüğünüz poster dediğim o müthiş poster. (Gerçekten de inanılmaz görünmüyor mu?!)


Bu sefer yazımı çok uzatmadan, önce fragmanı koydum. Yorumlarım ise altta olacak. Sadece şunu söylemeliyim; bu inanılmaz fragmanı izlerken her geçen saniye daha da heyecanlandım, özellikle de sonlara doğru çalan o müziği duyduğumda! Neyse işte merakla beklediğim filmden gelen ilk gerçek fragman!


Bu fragman da tıpkı daha önce yayınlanan teaser fragmanları gibi bize filmle ilgili pek bir şey açıklamıyor. Ama bu tabii ki benim heyecanlanmama engel olmadı, o müziği duymak bile yetti açık söylemem gerekirse. Zaten filmle ilgili heyecanım çıkan her yeni görsel ve teaser trailer’la artmıştı. Özellikle de HanWe’re Home” dediğinde! Son iki günde ise bu heyecanım hepten tavan yaptı. Öyle ki 17 Aralık 2015’te vizyona girecek Star Wars: The Force Awakens için biletimi şimdiden aldım bile. Hatta biraz geç bile kalmışım! (Filmin ön bilet satışları rekor kırarak başladığı için!)   



Bu arada merak edenler ve daha önce izlemeyenler için ise daha önce yayınlanan teaser trailer’ları da aşağıya ekledim. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder